Poziv na dostavu ponuda za nabavu informatičke opreme Učilišta Janus Osijek

13.02.2016. 07:03

Učilište Janus Osijek za potrebe provođenja projekta „Unaprjeđenje sustava učenja u obrazovanju o energetskoj učinkovitosti“ provodi nabavu informatičke opreme.

POZIV NA DOSTAVU PONUDE

 

 

Nabavka informatičke opreme za potrebe pilot edukacije polaznika i modernizacije postojećeg programa učenja na daljinu, predstavljanja projekta poslodavcima i nezaposlenim, te jačanja kompetencija predavača projekta: „Unaprjeđenje sustava učenja u obrazovanju o energetskoj učinkovitosti“ broj ugovora  HR.3.1.19-0056

 

  1. Osnovni podaci o projektu

Učilište Janus, ustanova za obrazovanje odraslih  iz Osijeka  provodi projekt  „Unaprjeđenje sustava učenja u obrazovanju o energetskoj učinkovitosti“ u partnerstvu s Građevinskim fakultetom iz Osijeka i Udruženjem „Baranja“ iz Luga.

 

Cjeloživotno učenje i obrazovanje odraslih novi je koncept obrazovanja i odraz je brzih promjena na tržištu rada i potrebe za brzom prilagodbom ponude radne snage.

Projektom je planirana izrada novog programa osposobljavanja za izvoditelje izolaterskih radova u zgradarstvu uz izradu standarda kvalifikacije/zanimanje i fokusiranje na ishode učenja te modernizacija programa usavršavanja instalatera solarnih sustava za učenje na daljinu. Uvođenjem novih oblika rada i alata za učenje na daljinu te otvorenim i slobodnim pristupom novim resursima znanja i obrazovnim pomagalima racionalizirat će se, učiniti kvalitetnijim i ubrzati procesi obrazovanja, osposobljavanja i usavršavanja odraslih u Učilištu te doprinijeti povećanju konkurentnosti polaznika edukacija.

Provedbom projekta povećat će se kvaliteta i konkurentnost Učilišta Janus na tržištu, povećati konkurentnost polaznika edukacije, ojačati kompetencije predavača te poboljšati suradnja s poslovnim sektorom. Elementi aktivnosti koji će tome doprinijeti su: izrada standarda kvalifikacije/zanimanja, izrada novog i modernizacija postojećeg programa, razvijanje sustava kvalitete i jačanje kompetencija predavača uz kontinuiranu promociju cjeloživotnog učenja.

Ukupni iznos Projekta se procjenjuje na 953.717,09 kn.

 

II. Ciljevi radnog zadatka

 

U svrhu implementacije projekta  potrebno je izvršiti nabavka informatičke opreme za potrebe pilot edukacije polaznika i modernizacije postojećeg programa učenja na daljinu, predstavljanja projekta poslodavcima i nezaposlenim, te jačanja kompetencija predavača kao promocije i vidljivosti projekta.

 


 

  1. Podaci o naručitelju: UČILIŠTE JANUS, Sjedište: I. Gundulića 5, 31 000 Osijek

    OIB: 76641648074, Telefon: 031- 213-576, Telefaks: 031- 206- 644

  2. Podaci o osobi zaduženoj za komunikaciju s ponuditeljima:

    Kontakt osoba: Željka Bertić Kukić, Mobitel: 091-220-6645, Telefaks: 031- 206- 644

    e-mail: uciliste.janus@gmail.com

  3. Opis predmeta nabave:

    Nabava informatičke opreme za potrebe provedbe projekta „Unaprjeđenje sustava učenja u obrazovanju o energetskoj učinkovitosti“ broj ugovora HR.3.1.19-0056

    Predmet nabave nije djeljiv na grupe ili dijelove.

    Detaljan opis predmeta nabave sa naznačenim potrebnim tehničkim specifikacijama nalazi se u Prilogu 1. ove Dokumentacije za nadmetanje – TEHNIČKE SPECIFIKACIJE.

    Predmet nabave uključuje i usluge popravaka u jamstvenom roku na mjestu isporuke ili mjestu uobičajenog korištenja opreme.

    Kvaliteta predmeta nabave određena je tehničkom specifikacijom koja je Prilog 1. ove dokumentacije.

    U svrhu navedenog ponuditelj je obvezan dostaviti odgovarajući jamstveni list (garanciju).

  4. Procijenjena vrijednost nabave (bez PDV-a): 45.103,67 kuna (bez PDV-a)

Redni broj

Naziv

Količina u komadima

Jedinična cijena u kunama bez PDV-a

Ukupna cijena u kunama bez PDV-a

 

Prijenosno računalo

5

5.798,04 kn

28.990,20 kn

 

LCD projektor

1

4.794,27 kn

4.794,27 kn

 

Projekcijsko platno

1

999,20 kn

999,20kn

 

Tablet

3

3.440,00 kn

10.320,00 kn

 

  1. Tehnička specifikacija predmeta nabave:

    Detaljna specifikacije predmeta nabave dana je u Prilogu 1- TEHNIČKE SPECIFIKACIJE.

    Ponuditelj je u obvezi ponuditi i jamstveni rok u minimalnom trajanju naznačenom u tablici Tehničke specifikacije (Prilog 1), a koji počinje teći od dana uspješne primopredaje robe. Jamstveni rok mora obuhvaćati otklanjanje svih nedostataka i kvarova na isporučenoj robi za vrijeme:

  • jamstvenog roka na mjestu isporuke ili mjestu uobičajenog korištenja računala. Ako nije moguće računalo popraviti na mjestu uobičajenog korištenja, odnosno na mjestu isporuke, odabrani ponuditelj će o svome trošku računalo odvesti u servis i popravljeno vratiti iz servisa. Rok za otklanjanje nedostataka i kvarova iznosi maksimalno 8 (osam) dana od dana prijave nedostatka ili kvara;

  • provjeru stanja popravka opreme koju je ponuditelj preuzeo, posebice u pogledu očekivanog vremena dovršetka popravka i povrata;

  • da će o svom trošku osigurati zamjensku robu istih tehničkih specifikacija za vrijeme otklanjanja nedostataka ili kvara;

  • da će o svom trošku zamijeniti robu kojoj nije otklonjen kvar ili nedostatak, ukoliko u roku za otklanjanje nedostataka i kvarova ne otkloni nastali kvar ili nedostatak, novom robom istih tehničkih specifikacija.

 

  1. Količina predmeta nabave:

    Količina predmeta nabave navedena je u TROŠKOVNIKU - Prilog 3 ove dokumentacije.

     

  2. Mjesto isporuke robe

    Mjesto isporuke informatičke opreme je sjedište naručitelja.

  3. Rok isporuke robe

    Rok za isporuku predmeta nabave je 8 dana od dana zaključenja ugovora o nabavi sa odabranim ponuditeljem. Po završetku isporuke, ugovorne strane sačiniti će i potpisati Zapisnik o primopredaji.

9. Oblik, način izrade, sadržaj i način dostave ponude:

 

  1. Oblik i način izrade ponude

    Ponuda treba biti dostavljena u pisanom (papirnatom) obliku s traženim prilozima i

    uvezana u cjelinu jamstvenikom s pečatom na poleđini, na način da se onemogući

    naknadno vađenje ili umetanje listova ili dijelova ponude.

    Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi ili dokazivi.

    .   Ispravci moraju uz navod datuma biti potvrđeni pravovaljanim potpisom ovlaštene osobe gospodarskog subjekta i pečatom

    Ponuda se predaje u izvorniku.

    b) Sadržaj ponude

    • Tehničke specifikacije (Prilog 1)
    • Popunjeni ponudbeni list (Prilog 2)
    • Popunjeni troškovnik (Prilog 3)
    • Popunjena Izjava o nekažnjavanju (Prilog 4)
    • Izvod o upisu u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar.
  1. Način dostavljanja ponude:

     

    Ponuda se dostavlja u zatvorenoj omotnici na kojoj je naznačeno naziv i adresa ponuditelja te adresa i oznaka naručitelja slijedećeg sadržaja:

     

    UČILIŠTE JANUS I. Gundulića 5 31 000 Osijek

     

    Ponuda za nabavu informatičke opreme za potrebe provedbe projekta „Unaprjeđenje sustava učenja u obrazovanju o energetskoj učinkovitosti“ broj ugovora HR.3.1.19-0056

    „NE OTVARAJ“

     

    Ponuditelj samostalno određuje način dostave ponude i sam snosi rizik eventualnog gubitka odnosno nepravovremene dostave ponude.

    Dostava ponude elektroničkim putem nije dopuštena.

    Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda dostaviti izmjenu i/ili dopunu ponude, koje se dostavljaju na isti način kao i osnovna ponuda s obvezom naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.

    Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponude pisanom izjavom odustati od svoje dostavljene ponude. Pisana izjava se dostavlja na isti način kao i ponuda s obveznom naznakom da se radi o odustajanju od ponude, te se ista neotvorena vraća ponuditelju.

    Ponuda se ne može mijenjati ili povući nakon isteka roka za dostavu ponuda.

    Ponuda pristigla nakon isteka roka za dostavu ponuda ne otvara se i obilježava se kao zakašnjela pristigla ponuda. Zakašnjela ponuda se neotvorena vraća pošiljatelju bez odgode.

     

  2. Datum vrijeme i mjesto dostave ponuda i otvaranja ponuda

     

    Datum i vrijeme dostave ponude : 23. veljače 2016. godine do 12,00 sati.

     

    Dostave ponuda na adresu: UČILIŠTE JANUS , 31 000 Osijek I. Gundulića 5

    Ponuditelj snosi rizik da ponuda ne stigne do vremena naznačenog za dostavu ponude.

    Otvaranje ponuda će napraviti povjerenstvo u roku tri dana od datuma za dostavu u

    sjedištu naručitelja.

  3. Način određivanja cijena ponude

     

    Ponuđene cijene su nepromjenjive za vrijeme trajanja ugovora o nabavi.

    Ponuditelji su dužni ponuditi tj. upisati cijenu ponude bez PDV-a, PDV i cijenu ponude s PDV-om na način kako je to određeno u ponudbenom listu i troškovniku.

    Ako ponuditelj nije u sustavu PDV-a ili je predmet nabave oslobođen PDV-a, u ponudbenom listu, na mjestu predviđeno za upis cijene ponude s PDV-om, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđeno za upis cijene ponude bez PDV-a, a mjesto predviđen za upis PDV-a ostavlja se prazno. U cijenu ponude su uračunati svi troškovi, popusti i izdaci ponuditelja u vezi nabave, isporuke i instalacije opreme u prostorima naručitelja.

  4. Valuta u kojoj cijena treba biti izražena

     

    Cijena ponude izražava se u kunama.

     

  5. Razlozi isključenja ponuditelja

     

Obvezni razlozi isključenja ponuditelja te dokumenti kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje razlozi za isključenje:

 

Javni naručitelj obvezan je isključiti ponuditelja iz postupka nabave:

ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:

 

a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona,

 

b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.).

 

Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke gospodarski subjekt u ponudi dostavlja izjavu. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta.

Izjava ne smije biti starija od 3 (tri) mjeseca računajući od dana početka postupka nabave.

Prijedlog Izjave o nekažnjavanju dat je kao primjer i sastavni dio ovog poziva (Prilog 4).

 

  1. Odredbe o sposobnosti ponuditelja

Uvjeti pravne i poslovne sposobnosti ponuditelja te dokumenti kojima dokazuju

sposobnost je Izvod o upisu u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar sjedišta gospodarskog subjekta.

Izvod odgovarajućeg registra u preslici dostavlja ponuditelj uz ponudu.

Obveza dostave Potvrde porezne uprave se odnosi na odabranog ponuditelja i dostavlja je prije zaključenja ugovora. Potvrda ne smije biti starija od 30 dana od dana početka postupka nabave.

 

  1. Rok, način i uvjeti plaćanja

     

    Plaćanje prema stvarno isporučenoj robi, a temeljem ispostavljenog računa u roku od 30 dana od dana uredne isporuke robe. Plaćanje se obavlja na žiro račun ponuditelja.

    Ukupna plaćanja ponuditelju bez PDV-a na temelju sklopljenog ugovora ne smije prelaziti procijenjenu vrijednost nabave.

     

  2. Rok valjanosti ponude

     

    Rok valjanosti ponude je 30 dana od krajnjeg roka za dostavu ponuda. Ponuditelji mogu odrediti i dulji rok važenja ponude.

     

  3. Kriterij odabira najpovoljnije ponude

     

    Kriterij odabira najpovoljnije ponude je najniža cijena.

    U slučaju da su dvije ili više ponuda jednako rangirane prema zadanom kriteriju,   naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.

     

  4. Jezik na kojem se sastavlja ponuda

     

    Ponuda se podnosi na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.

     

  5. Rok za donošenje odluke o odabiru ili poništenju

     

    Rok za donošenje odluke o odabiru najpovoljnije ponude iznosi 10 dana od isteka roka za dostavu ponuda.

    Rok za donošenje obavijesti o poništenju postupka nabave iznosi 10 dana od isteka roka za dostavu ponuda.

     

                                                                                                          Ravnateljica Učilišta Janus

                                                                                                        Željka Bertić Kukić, prof. v.r.

 

Dostaviti:

1.Web stranica partnera Udruženja Baranja za objavu,

2. Pismohrana.


Prilog 1

 

PREDMET NABAVE: Nabava informatičke opreme za potrebe provedbe projekta „Unaprjeđenje sustava učenja u obrazovanju o energetskoj učinkovitosti“ broj ugovora HR.3.1.19-0056

 

Naziv opreme

Opis tehničkih specifikacija

Prijenosno računalo

 CPU min. 2,0 GHz, RAM min. 4GB, HDD min.500GB, monitor min. 15“, operativni sustav Windows, torba

LCD projektor

DLP (1920x1080)min. daljinski upravljač, torba

Projekcijsko

platno

min. dimenzije 220X220 cm

Tablet

RAM min. 16GB

 

 

 

 

Prilog 2

OBRAZAC PONUDE

 

 

  1. NARUČITELJ: UČILIŠTE JANUS I. Gundulića 5, 31 000 Osijek

  2. OSNOVNI PODACI O PONUDITELJU

 

Naziv __________________________________________________________________

 

Sjedište (mjesto i adresa) ___________________________________________________

 

OIB: ___________________________________

 

Osoba odgovorna za potpisivanje ugovora o javnoj nabavi_________________________

________________________________________________________________________

 

Osoba ovlaštena za kontakt s Naručiteljem _____________________________________

 

Broj telefona / faksa     ________________________________

 

Adresa e-pošte ____________________________________________________________

 

  1. PREDMET NABAVE

 

Nabava informatičke opreme za potrebe provedbe projekta „Unaprjeđenje sustava učenja u obrazovanju o energetskoj učinkovitosti“ broj ugovora HR.3.1.19-0056

 

  1. PONUDA

 

Proučili smo dokumentaciju za nadmetanje, te sve dokumente i podatke koje nam je Naručitelj stavio na raspolaganje, detaljno smo se upoznali sa svim uvjetima, odnosno odredbama dokumentacije za nadmetanje, koje prihvaćamo te nudimo slijedeću cijenu za predmet nabave (cijena se upisuje brojevima i slovima)

 

  • Cijena ponude bez PDV-a: __________________________ (kn)

     

    ( slovima ________________________________________________________ )

 

  • 25% poreza na dodanu vrijednost: _____________________________________ kn

 

  • Cijena ponude sa PDV-om _____________ (kn) _________________________

     

    _______________ (slovima).

     

  1. ROK

 

Rok valjanosti ponude: _________________________________.

 

 

  1. ROK I NAČIN PLAĆANJA

 

Plaćanje će se vršiti na žiro-račun ponuditelja broj: ________________________ koji se vodi kod poslovne banke ___________________sa sjedištem u _________________________

 

  1. KONTAKT OSOBA ZA POJAŠNJENJE PONUDE: _______________________

 

  1. POPIS DOKUMENTACIJE PRILOŽENE PONUDI:_______________________

    ________________________________________________________________________

    ________________________________________________________________________

 

  1. IME, PREZIME I POTPIS OSOBE OVLAŠTENE ZA ZASTUPANJE PONUDITELJA:

    _________________________________________________________________

     

     

     

                                                                                                      M.P.

     

     

    U _________________, dana ________________________________ godine.


Prilog 3

 

TROŠKOVNIK

 

PREDMET NABAVE: Nabava informatičke opreme za potrebe provedbe projekta „Unaprjeđenje sustava učenja u obrazovanju o energetskoj učinkovitosti“ broj ugovora HR.3.1.19-0056

REKAPITULACIJA PONUĐENE OPREME

Redni broj

Naziv

Količina u komadima

Jedinična cijena u kunama bez PDV-a

Ukupna cijena u kunama bez PDV-a

 

Prijenosno računalo

5

 

 

 

LCD projektor

1

 

 

 

Projekcijsko platno

1

 

 

 

Tablet

3

 

 

SVEUKUPNA CIJENA U KUNAMA BEZ PDV-a

 

IZNOS PDV-a na sveukupnu cijenu

 

SVEUKUPNA CIJENA U KUNAMA SA PDV-om

 

 

                                                                                                         PONUDITELJ

 

                                                                        M.P.       ________________________________

                                                                                        (ime, prezime i potpis ovlaštene osobe)

_____________________________

 

                  (mjesto i datum)

 

 

Prilog 4.

I Z J A V A

(temeljem čl. 67. st. 1. toč. 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11, 83/13,143/13 i Odl.USRH 13/14)

kojom ja _______________________________________________________________

                             (ime i prezime, adresa, broj osobne iskaznice i tko ju je izdao)

______________________________________________________________________

kao osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta

______________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

(naziv i sjedište gospodarskog subjekta, OIB)

 

pod materijalnom i kaznenom odgovornošću, izjavljujem da niti ja osobno, niti gospodarski subjekt, nismo pravomoćno osuđeni za jedno ili više slijedećih kaznenih djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:

a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona,

b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.).

 

                                                                                  ____________________________________

                                                                                                   (potpis ovlaštene osobe)

                                                        m.p.

 

 

U _____________, ______________ 2016.

 

poziv na dostavu ponuda ...

Arhiva vijesti